مجتمع تخصصی در و پنجره کسری

تولید درب و پنجره upvc

دوشنبه, ۲ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۲:۰۵ ب.ظ

تولید در و پنجره دو جداره upvc

واحد تولید در و پنجره دو جداره Upvc مجتمع کسری از سال 1388 آغاز به کار نموده و با استفاده از یکی از برترین ماشین های موجود ماشین آلات مونتاژ در و پنجره Upvc با برند KABAN بیش از 1000 پروژه نوسازی و بازسای و ارائه خدمات به همکاران و فروشندگان از جمله شرکت های بازسازی و شرکت های معماری و دفاتر فروش تجهیزات ساختمانی بیش از 100ها پروژه را در رزومه کاری خود قرار داده است .


پروفیل های مصرفی واحد تولیدی :

بوتیا BUTIA ویستابست وینتک ویتانوا می باشند که در صورت سفارشات با پروفیل های دیگر نیز قابل اجرا خواهد بود.

یراق آلات مصرفی :

GU آلمان Roto آلمان Winkuouse آلمان VHS ترکیه Endow ترکیه Geviss ترکیه می باشند.

سایر متریال و امکانات :

شیشه های تولیدی مجتمع کسری از نوع فلوت کارخانجات کاوه و لیا پارس جام قزونی میباشند. دستگاه شستشو و تزریق گاز آرگون از دیگر امکانت مجتمع تخصصی در و پنجره کسری می باشد. تولید انواع توری پلیسه و ثابت بخش دیگر تولیدات این مجتمع می باشد. برنامه توسعه مجتمع کسری ارتقا ماشین آلات و افزودن ظرفیت تولید و همچنین احداث خط تولید در و پنجره آلومینیوم اختصاصی در سال 1398 و همچنین خدمات خم و لمینت و رنگ در و پنجره خواهد بود. به امید آنگه بتوانیم بهترینمان رو ارائه دهیم. دقت و کیفیت در تولید – تعهد و خوش قولی – تولید طبق سفارش مشتری از مهمترین اهداف و برنامه های مجتمع کسری می باشد. در حال حاضر ظرفیت تولید این واحد صنفی ماهیانه حدود 1500 پنجره و در upvc می باشد که قابلیت افزایش آنی این ظرفیت را خواهیم داشت. برای سفارش تولیدات گروه کسری کلیک کنید .

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی