مجتمع تخصصی در و پنجره کسری

۲ مطلب در ارديبهشت ۱۳۹۸ ثبت شده است

نصب در و پنجره دو جداره upvc

مجتمع تخصصی کسری با بیش از 10 سال تجربه در صنعت در و پنجره upvc خدمات نصب تخصصی انواع در و پنجره دو جداره upvc با کادری با سابقه و مجرب به مشتریان و همکاران محترم ارائه می دهد .

فرآیند نصب پنجره

بهتر است که از فریم آهنی استفاده شود . یکی از مزیت های فریم آهنی این است که دهانه بسیار دقیقی برای نصب پنجره upvc ایجاد می کند . این امر باعث می شود پنجره نسبت به فریم آهن کیپ باشد . در ساخت فریم آهن بهتر است از پروفیل های 30*60 و یا 30*50 استفاده شود .گوشه های فریم آهن با قید مناسب بسته شود . در فریم ها  با مساحت بیش از 2500 استفاده از ستون موقت ضروری است . چرا که در زمان کار گذاشتن فریم ها در صورت هرگونه فشار و یا در زمان بارگیری و تخلیه فریم ها احتمال آسیب به فریم بالا است . ضد زنگ و رنگ کاری فریم های آهن بسیار مهم است و باعث جلوگیری از زنگ زدن فریم آهن می شود . زنگ زدن فریم آهنی باعث ریختن رنگ زنگ بر روی پروفیل ها می شود . دقت شود در زمان نصب فریم های آهنی فریم ها حتما بصورت تراز و شاقول کار گذاشته شود . چرا که در صورتی که فریم های آهن به صورت صحیح کار گذاشته نشود ، به دلیل اینکه پنجره یو پی وی سی دقیقا روی فریم آهن نصب می گردد ، پس از نصب پنجره ، بازشو پنجره در زمانی که باز می شود در محل ثابت قرار نمی گیرد .

برای مشاهده قیمت محصولات کلیک کنید

دقت در نصب

تیم نصب گروه کسری در زمان اجرای فریم آهن ، آن را در وسط دیوار نصب می نمایند بصورتی که هم سطح با گچ نشود، در نتیجه کیفیت در انتهای کار متمایز خواهد شد. مورد دیگر اینکه در زمان اجرای نما لبه سنگ به اندازه نیم سانت متراژ از فریم آهن بالاتر است و هرگونه فاصله ای بین پنجره یو پی وی سی و فریم آهن پوشیده خواهد شد. استفاده از فوم در درزبندی پنجره ها باعث وکیوم بهتر پنجره های upvc بوده و به مرور زمان درزبندی پنجره ها از وکیوم خارج نمی گردد.


  • مهدی شریفی

تولید در و پنجره دو جداره upvc

واحد تولید در و پنجره دو جداره Upvc مجتمع کسری از سال 1388 آغاز به کار نموده و با استفاده از یکی از برترین ماشین های موجود ماشین آلات مونتاژ در و پنجره Upvc با برند KABAN بیش از 1000 پروژه نوسازی و بازسای و ارائه خدمات به همکاران و فروشندگان از جمله شرکت های بازسازی و شرکت های معماری و دفاتر فروش تجهیزات ساختمانی بیش از 100ها پروژه را در رزومه کاری خود قرار داده است .


پروفیل های مصرفی واحد تولیدی :

بوتیا BUTIA ویستابست وینتک ویتانوا می باشند که در صورت سفارشات با پروفیل های دیگر نیز قابل اجرا خواهد بود.

یراق آلات مصرفی :

GU آلمان Roto آلمان Winkuouse آلمان VHS ترکیه Endow ترکیه Geviss ترکیه می باشند.

سایر متریال و امکانات :

شیشه های تولیدی مجتمع کسری از نوع فلوت کارخانجات کاوه و لیا پارس جام قزونی میباشند. دستگاه شستشو و تزریق گاز آرگون از دیگر امکانت مجتمع تخصصی در و پنجره کسری می باشد. تولید انواع توری پلیسه و ثابت بخش دیگر تولیدات این مجتمع می باشد. برنامه توسعه مجتمع کسری ارتقا ماشین آلات و افزودن ظرفیت تولید و همچنین احداث خط تولید در و پنجره آلومینیوم اختصاصی در سال 1398 و همچنین خدمات خم و لمینت و رنگ در و پنجره خواهد بود. به امید آنگه بتوانیم بهترینمان رو ارائه دهیم. دقت و کیفیت در تولید – تعهد و خوش قولی – تولید طبق سفارش مشتری از مهمترین اهداف و برنامه های مجتمع کسری می باشد. در حال حاضر ظرفیت تولید این واحد صنفی ماهیانه حدود 1500 پنجره و در upvc می باشد که قابلیت افزایش آنی این ظرفیت را خواهیم داشت. برای سفارش تولیدات گروه کسری کلیک کنید .

  • مهدی شریفی